2020-2021 навчальний рік
Паролі для входу до навчальних кімнат:
2019-2020 навчальний рік
ДО УВАГИ УЧНІВ!!!
Коли виконуєте завдання в GoogleClassrооm, обов’язково вказуйте своє прізвище та ім’я в коментарях до завдання. Особливо якщо акаунт учня (електронна адреса) не відображує його ім’я. Звичайно, бажано щоб електронна адреса асоціювалась у вчителя з особистістю учня.
Додавати до електронного листа та Google Classroom ФОТО та ВІДЕО об’ємом більше 1мб (одного мегабайта) заборонено!!! Для цього існують сторонні сервіси:
1) Додати відео на ваш youtube-канал та надіслати посилання на перевірку;
2) Використати файлове сховище: https://dropmefiles.com/
Після завантаження ваших файлів у файлове сховище, вам достатньо скопіювати посилання і додати його до електронного листа, який ви надсилаєте на електронну адресу школи. Також зверніть увагу – файли на сайті dropmefiles.com доступні протягом 7 днів.
Шановні учні та батьки!
Дотримуйтесь, будь ласка, нижчезезначених вимог до оформлення виконаних домашніх вправ та завдань! Не оформлені належним чином електронні листи з домашніми завданнями вчитель може не знайти і не перевірити! У темах листів кожний педагог шукає своє прізвище та предмет і тілько потім перевіряє роботу. Дякуємо за розуміння!
Результати виконання домашніх завдань(фото або інші файли), а також питання, які виникають у процесі виконання, просимо надсилати на електронну адресу: Khmusicschool.dz@gmail.com.
У темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО вказуйте ТІЛЬКИ прізвище вчителя та назву предмета українською мовою. Слова “Домашне завдання” та інші уточнення писати в темі листа НЕ ПОТРІБНО! Все інше, у тому числі прізвище учня та клас вказувати вже у тексті листа!!!
До уваги викладачiв!
Щоб знайти надiсланi вам електроннi листи, введiть ваше призвище у поле пошук.
***
Початкова школа
Навчання грамоти
Тема. Буквосполучення ДЖ, ДЗ.
Робота в друкованому зошиті (К. Пономарьова «Я пишу», ч.2) – с. 57-60.
Математика
Тема. Порівнюємо число і математичний вираз. Вимірюємо маси предметів.
Робота в друкованому зошиті (С. О. Скворцова «Математика. Робочий зошит», ч.2) – с. 33-37.
Я досліджую світ
Тема. Весна. Рослини рідного краю навесні.
Робота в друкованому зошиті (І. Жаркова «Я досліджую світ. Робочий зошит», ч.2) – с. 46,47,50.
Учебник: Stunde 47, 48. Повторить, в упр.6 стр.80 написать все слова (все эти слова есть в упр. 1 стр.78. Все слова есть в словаре на стр. 118-128. В раб. тетради сделать упр.1, 2, 4, 5 стр.55, 56.
Англійська мова
1-А Писати букви у прописі. Робочий зошит ст. 17-21
Чубенко Т.В.
1-А кл.Писати букви.Працювати у робочому зошиті.
1-Б Прописи написати до Z. Повторити Unit 4, lessons 5-8
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_06-17.04
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_21-11.05
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень
Завдання з сольфеджіо (група Ягодзинська І.А.)
на весь період карантину
Закріплення теми «Ля мінор, три види мінору»
ля мінор – побудова звукоряду, увідних звуків, розв’язання нестійких у стійкі, оспівування, тонічний тризвук (за схемою), письмово та інтонування
ля мінор гармонічний (підвищення сьомого ступеня) – на письмі та інтонування
ля мінор мелодичний (підвищення шостого і сьомого ступеня) – на письмі та інтонування
№ 163 напам’ять, інтонування з тактуванням, позначити на письмі гармонічний мінор
№ 164 інтонування з тактуванням
№ 95 напам’ять, інтонування з тактуванням, транспонувати у Соль мажор
Повторення теми «Нота з точкою»
№ 219 співати з тактуванням
2-й клас:
Завдання у Google Classroom 2-Б: v34dfgd
Математика
Таблиця множення 6. Тренажер ст.68-70.
Я досліджую світ
Проєкт “Рослини навесні” Вірші, спостереження, малюнки.
Англійська мова
2-Б Повторити слова. Робочий зошит Unit5
Чубенко Т.В.
2-A Повторити ст.78-86 WB до ст.27
***************************************************************
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_06-17.04
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_21-11.05
Завдання з сольфеджіо(група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень
Завдання з сольфеджіо (група Ягодзинська І.А.)
на весь період карантину
Повторення теми «Басовий ключ»
№100 (письмово) – перевести у скрипковий ключ октавою вище, визначити тональність, транспонувати у Ре мажор
№131 напам’ять, інтонувати з тактуванням
Повторення теми «Мала септима»
Письмово побудувати м7 вгору і вниз від тонів мі-бемоль, фа-діез
Інтонування інтервалів (поспіль) від тону ре вгору і вниз (за схемою)
Домашнє завдання з сольфеджіо (група Леонтьєва С.П.)
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020
3-й клас:
Всі предмети 3 – А
Завдання у Google Classroom: f2u2b2n
Всі предмети 3 – Б
Завдання у Google Classroom: y6axm7l
Літературне читання
с.141-151, стислий переказ казок; зошит- с. 59-60
Українська мова
с.147 вправа 357 усно, вправа 359, с.149 вправа 364, с.153 вправа 373 письмово
Математика
- с.133 852 усно,860,861 письмово,
- с.134 869,870,
- с.135 877, 878 ,
- с.136 881 усно, 885, 886 письмово
Природознавство
с.127-141
Англійська мова
3-А Повторити Unit 11 lesson3 WB 46-47
3-Б Вивчити слова ст.76 впр.1. Впр.6,7 ст.77
Чубенко Т.В.
3-Б підр.(Welcome)№ 3 Ст.76-ч; ст.78 впр.1-п; ст.
Фізична культура
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень
Завдання з сольфеджіо (група Ягодзинська І.А.)на весь період карантину
Закріплення теми «Велика секунда в тональності»
Побудувати письмово в2 в тональностях Фа мажор/ре мінор, Си-бемоль мажор/соль мінор
Побудувати в2 від тону ре з визначенням можливих мажорних тональностей
№ 325 (двоголосся) – верхній голос інтонувати, нижній акомпанувати на фортепіано
№336 напам’ять, транспонувати на тон вище, добрати акомпанемент відповідно до підказок, позначити на письмі тризвуки головних ступенів
*Творче завдання:
№271 (в тональності ре мінор, з використанням гармонічного мінору; у мелодії бажано задіяти ходи по звуках тонічного та домінантового тризвуків)
№247 ритмічна вправа; на письмі виконати свій варіант ритмічного ланцюжка на 3/8 таким чином, щоб жоден такт не повторився (у кожному такті інша ритмічна група) – усього 8 тактів, можна використоувавти заліговані ноти.
4-А клас:
Завдання у Google Classroom: oqykpw4
Математика
ДПА Робота 11 Варіант 1; № 829, 830, 837, 838, 847, 848, 856, 857
Українська мова
Літературне читання
Природознавство
Англійська мова
Підготувати доповідь (6-8 речень) на тему: жанри танцювальної музики (гопак, полька, мазурка, вальс) за вибором.
Фізична культура
- Ранкова гімнастика. Вправа для м’язів рук.
- Фізична зарядка. Вправи для м’язів живота.
- Фізична зарядка. Вправи на гнучкість. Присідання 3 по 15 разів.
4-Б клас:
Математика
Завдання у Google Classroom: jkjigpc
Англійська мова
Чубенко Т.В.
Підготувати доповідь (6-8 речень) на тему: жанри танцювальної музики (гопак, полька, мазурка, вальс) за вибором.
Фізична культура
- Ранкова гімнастика. Вправа для м’язів рук.
- Фізична зарядка. Вправи для м’язів живота.
- Фізична зарядка. Вправи на гнучкість. Присідання 3 по 15 разів.
Середня та старша школа
5 клас
Українська мова
параграф 41, власне висловлювання (5-6 речень) різних за метою висловлювання та емоційним забарвленням на тему: ”Добре роби — добре буде”, “Друг пізнається в біді”. Зробити синтаксичний розбір речень.
Українська література
Т.Шевченко “За сонцем хмаронька пливе…..”(напам,ять) С. 192
“Садок вишневий коло хати”(напам’ять) с. 193
Зарубіжна література
- Дочитати повість-казку Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див», за підручником, стор. 214 – 219, скласти план до розділу 6;
- Відповісти на питання №№ 1-4 у підручнику, стор. 220 (усно), творче завдання № 6 (малюнок).Завдання у Google Classroom: emdbbl2
Англійська мова
Учитель Зінченко А.К. 5-A Вивчити It is spring. WBст.26
Учитель Чубенко Т.В. 5-Б Вивчити слова (одяг). Впр.1,2 ст.160
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Завдання у Google Classroom 5-б: nhjm24h
Урок 77 записати і вивчити слова впр. 2 стор. 158, впр. 4 стор. 159. Робичий зошит впр. 1,2,3, стор. 123.
Математика
- 34. Десятковий дріб (зробити конспект).
- Розв’язати вправи: №1129 – №1161
Завдання у Google Classroom: uqe6yj7
Історія України
§ 15 прочитати, запитання 6, 7 письмово.
Завдання у Google Classroom: qlcwygo
Інформатика
- § 20, 21 – опрацювати, конспект параграфів – у зошит;
- ст. 110, № 5 – виконати;
- ст. 115-116, №№ 5, 6, 8 – виконати.
Завдання у Google Classroom: c56y36i
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
Природознавство
Завдання у Google Classroom: ev4gwzg
Фізична культура
Завдання у Google Classroom: 4fi5ipq
Підготувати доповідь на тему «Опера» за планом:
- Визначення опери
- Що таке оперне лібрето
- На які складові розподіляється опера (дії, картини, сцени…)
- Оперні номери (арії, речитативи, аріозо…)
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень
Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)
6 клас
Математика
Завдання у Google Classroom: k6adcn4
Українська мова
6-А §50, 51, 52 опрацювати; впр. 419,420, 426, 427, 430, 434, 438 (письмово).
Завдання у Google Classroom: tk656w6
6-Б § 53 (С. 186 вивчити правило), Впр 444, 445,447, 448 (письмово)
Українська література
6-А стор. 162 домашнє завдання ( письмово)
Завдання у Google Classroom: yke4ouk
6-Б повторити розділ “Пригоди та романтика”, підгот. до кр (творчість В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної С.138 -211)
Музична література
Лысенко Тарас Бульба
Лысенко Наталка Полтавка
Зарубіжна література
- Читати у підручнику стор. 192-194 («Мацуо Басьо», «Хайку»), виписати визначення «хайку»;
- Читати у підручнику стор. 195-197 («Роберт Бернс», «Моє серце в верховині»), виписати визначення «ліричний герой».Завдання у Google Classroom: tx2jv2d
Історія
§31 повторити, §35, стор.152 (питання 2, 4)
Завдання у Google Classroom: yvlpr2s
Англійська мова
6-А Повторити ст.49.Тest ст.50
6-Б Впр. 3 ст.149(ч), впр.5 ст.152
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Завдання у Google Classroom 6-б: 7dabecg
Стор. 128 тема ‘Mein Lieblingsfach”. Вивчити нові слова, записати у словник. Вивчити впр. 2 стор. 120.
Географія
Опрацювати параграф 45 Прочитати параграф 46, зробити схему основних течій Світового океану
Завдання у Google Classroom: my6h43n
Інформатика
- ст. 104-105 – опрацювати, № 10(ст.109) – виконати;
- §3.4 (тільки ст. 109-112) – опрацювати, усно відповісти на питання 2, 3, 4, 9, 10.
- № 1 ст.117 – виконати письмово.
Результати оформляти та надіслати у вигляді текстового файлу, файлу Scratch або фото.
Завдання у Google Classroom: ywm5hxn
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
Біологія
§§ 38-39. Чит. конспект. стр. 177 завдання письмово
Завдання у Google Classroom: gp64klj
Фізична культура
Завдання у Google Classroom: qimgaoz
1) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. I – №№ 595, 596;
2) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. II – №119;
3) побудувати змVII3, збVI3, збIII3 з оберненнями в Сі мажорі, соль# мінорі та від ноти «ля».
Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.)
Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 27,04 – 09,05
Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 12,05 – 22,05
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень
Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020
Завдання з музичної літератури (група Дашкєєвої І.В.)
7 клас
Українська мова
§§ 31, 32 опрацювати; впр. 252, 253, 256, 257, 258, 259
Українська література
стор. 184-185 виразно читати, стор. 185 питання 7 (письмово); стор. 187-188 опрацювати.
Завдання у Google Classroom: dywfmv5
Англійська мова
7-А Olympic Games-переказ. Текст ст.112-читати WB ст. 59-60
7-Б Впр. 1 ст.152(ч). Робочий зошит Unit4 (Lesson 1)
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Завдання у Google Classroom 7-б: nnkodnv
Stunde 53 впр. 1,2 стор. 143 усно.
Історія України
§7 прочитати, запитання 2, 6, 8 письмово
Завдання у Google Classroom: zdvcjor
Всесвітня історія
§15 питання 4, 5, 12 письмово
Завдання у Google Classroom: t7z6la3
Географія
Завдання у Google Classroom: ete3gie
- Читати у підручнику стор. 202-205 («Артур Конан Дойл»), «Літературна кухня» – конспект.
- Читати у підручнику стор. 205-214 («Пістрява стрічка» Артура Конан Дойла), скласти план.Завдання у Google Classroom: axcyh4h
Алгебра
- Розв’язати вправи: №599-№606
- стор. 114 Домашня с/р №3.
- стор. 115 Завдання для перевірки.
Завдання у Google Classroom: 7nuil2g
Геометрія
Розв’язати вправи: №414-№417
Завдання у Google Classroom: 7nuil2g
Фізика
Завдання у Google Classroom: t3wjquv
Хімія
Завдання у Google Classroom: wlic3xo
Музична література
Прослухати з нотами прелюдії і фуги з 1 томи ДТК: номера 1,2,6,8,12,13,16,21,24 і зробити аналіз однієї з фуг (за вибором): знайти протискладання, контрекспозицію (якщо є), інтермедії, стретти. Вчити конспект.
Біологія
§§ 45-46 читати. Конспектувати.
Завдання у Google Classroom: gp64klj
Фізична культура
Завдання у Google Classroom: ywm5hxn
Завдання у Google Classroom: 4fi5ipq
Інформатика
За підручником Інформатика 8кл., авт. Й.Я. Ривкінд та ін., 2016 р.
- §5.1-5.4 — повторити.
- § 6.1 — опрацювати. Оформити словничок. Відповісти на запитання (на ст. 186)
- ст. 187, № 2, № 4, №8 – виконати. Результати виконання кожного номера краще надсилати архівом(можна скинути на Google-диск) або фото проекту.
Завдання у Google Classroom: cuha473
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
1) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. I – №№ 710, 711;
2) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. II – №232;
3) побудувати змVII7 з оберненнями в es-moll, мVII7 з оберненнями від ноти «фа».
Завдання з сольфеджіо (Дубібіна І.І.)
Завдання з сольфеджіо 4-10 травня (Дубібіна І.І.)
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)
8 клас
Математика:
Алгебра
Завдання у Google Classroom: ptq6p6g
Геометрія
Завдання у Google Classroom: 6tw6357
Українська мова
Параграф 35, 36
Вправа . буд .ст 123.
Буд ст 127 .
Тімченко Т.П. з 06,03
Параграф 35,36
Вправа . буд .ст 123.
Буд ст 127 .
Тімченко Т.П. з 06,04
§42,43. Вправа будиночок , стр. 147, вправа №5, стр. 150
Завдання у Google Classroom: jroct2b
Українська література
Тімченко Т.П. з 06,04
§Прочитати оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало». Виконати письмово завдання будиночок, стр.186. Усно дати відповіді на питання стр. 185 – 186.
Завдання у Google Classroom: dhyud3l
Англійська мова
8-Б Ст.155-156-вивчитиWB ст.73-75
8-А Впр.12 ст.169(ч), впр.8 ст.168
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Завдання у Google Classroom: 24x4hzj
Контрольна робота Зінченко А.К. 8-Б
Зробити Wiederholung стор. 43-44 для повторення.
Історія України
Завдання у Google Classroom: 37xafws
Всесвітня Історія
Завдання у Google Classroom: nn7arci
Географія
- Зробити порівняльну таблицю рівнинних ландшафтів України по параграфам 38, 39, 40
- Опрацювати параграф 41, 42
Завдання у Google Classroom: u3ndvjt
Зарубіжна література
- Відповісти на питання у підручнику на стор.199, №№ 1-6 (усно), №7 (письмово) – за прочитаним твором: В. Шекспір, «Ромео і Джульєтта»;
- Завдання №7 у підручнику на стор. 207: міні-твір «Шекспірівські пристрасті» у п’єсі «Ромео і Джульєтта» (0,5 – 1 стор.)Завдання у Google Classroom: jqsepzq
Інформатика
§ 6.4 – повторити. ст. 206 № 5, 6, 8, 16 – виконати. Результати виконання кожного номера краще надсилати архівом або фото проекту.
Завдання у Google Classroom: jtoumve
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
Біологія
§§ 43-44 читати. Конспектувати.
Завдання у Google Classroom: gp64klj
Хімія
Завдання у Google Classroom: utiwngf
Фізика
Завдання у Google Classroom: vuhb5dh
Фізична культура
Завдання у Google Classroom: qimgaoz
Прослухати сонати Й Гайдна D dur, e moll. Підготувати тему «Клавірна творчість Й.Гайдна» за підручником.
Сольфеджіо
Викладач Антонова Н.Ф.
Теорія: 1) Неакордові звуки та мелізми. Абревіатура. Ст. 229-239
2) Мелодія. Фактура. Ст. 209-219
Підручник Б. Алексєєв, А. Мясоєдов «Елементарна теорія музики».
3) Побудувати та розв’язати діатонічні інтервали від звука ля бемоль.
4) Побудувати та розв’язати характерні інтервали мі мажор та до дієз мінор.
5) Побудувати та розв’язати хроматичні інтервали сі мажор та соль дієз мінор.
Сольфеджіо: підручник сольфеджіо П. Драгоміров номери 243-248; 249-256; 249 вивчити та транспонувати на ступінь вгору.
Домашнє завдання Антонова Н.Ф.._ 1-3 й тиждень
Сольфеджіо
Викладач Дубінін І.І.
1. ДРАГОМІРОВ. Одноголосне сольфеджіо. Співати номери з 110 по 120 (один з них вивчити напам’ять).
Елементарна теорія музики
Викладач Дубінін І.І.
1. Вивчити теми “Акорди та їх види”, “Транспозиція”.
9 клас
Математика:
Алгебра
Завдання у Google Classroom: a74retz
Геометрія
Завдання у Google Classroom: r25h66v
Українська мова
§ 30, 31.
Вправа 3, 5 страніца 110
УКР ЛІТ
Вивчити напам’ять уривок з послання « І Мертвим і живим »
Т. Шевченко зі слів « Якби ви вчились » до « Аісторія !»
Поема « Вольного Народа»
Тімченко Т.П. з 06,03
Параграф 30,31.
Вправа 3,5 страніца 110
Тімченко Т.П. з 06,04
§32. Вправа будиночок и вправа №4.
Завдання у Google Classroom: l7sdb75
Українська література
Вивчити напам’ять уривок з послання « І Мертвим і живим »
Т. Шевченко зі слів « Якби ви вчились » до « Аісторія !»
Поема « Вольного Народа»
Тімченко Т.П. з 06,03
Вивчити напам’ять уривок з послання « І Мертвим і живим »
Т. Шевченко зі слів « Якби ви вчились » до « Аісторія !»
Поема « Вольного Народа»
Тімченко Т.П. з 06,04
Прочитати роман (повністю) «Чорна рада». Відповісти на питання 5-12 стр. 288-292 письмово.
Завдання у Google Classroom: egnpm74
Зарубіжна література
Підручник (С. 215 – 217), запитання С.227
Подивитися спектакль “Ревізор”, або фільм “Инкогнито из Петербурга”
Англійська мова
9-А Впр. 3(в) ст.197(ч) Exam card 8
9-Б ДПА Exam cards 9-10
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Завдання у Google Classroom: ur52qkb
Контрольні запитання для учнів 9-Б
В уроці 50 виписати нові слова. Зробити впр. 2,3(а.б) усно.
Історія України
§21 питання 8, 10, 12, 13 письмово
Завдання у Google Classroom: 33btycx
Всесвітня Історія
§22 питання 4, 6, 16 письмово
Завдання у Google Classroom: bjkcf7r
Географія
- Опрацювати параграф 27, 28
- Параграф 29, 30 опрацювати, виписати основні центри машинобудування України та світу.
Фізика
9-А клас §32.Зробити конспект. Вправа 32(3;4)
Завдання у Google Classroom 9-А: j7zwth7
Завдання у Google Classroom 9-Б: ai6j5uj
Біологія
§§ 38-39 читати. Конспектувати. Переписати та вивчити таблицю стр 154-155
Завдання у Google Classroom: gp64klj
Інформатика
- § 9.1 – опрацювати (за підр. Інформатика 9 кл., авт. Ривкінд Й.Я. та ін.).
- Виконати колективний проект: Створити у хмарному середовищі Google презентацію “Весна в рідному краю” з двох слайдів. На другий слайд додайте світлину весняної місцевості з відповідним підписом. (Наприклад, вул. Благовіщенська, березень 2020, автор світлини) Відкрийте доступ до редагування даної презентації своїм однокласникам з проханням продовжити створення проекту. Перегляньте документ через кілька днів та з’ясуйте, хто з однокласників вам допоміг. Відправте роботу на електронну адресу: Khmusicschool.dz@gmail.com
Завдання у Google Classroom: aaaiw6f
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
Правосзавство
Завдання у Google Classroom: inti3ac
Фізична культура
Завдання у Google Classroom: 4fi5ipq
прослухати з нотами твори Шопена-ноктюрни 1, 2, 9, 13, 15, 19; вальси 1,2,3,7,10,11,14; полонези 2,3,4,6; мазурки 5,9,13,23,47,49. Вчити конспект. Приготуватися до опитування і вікторині по творчості Р. Шумана.
Теорія: Неакордові звуки та мелізми.
Підручник Б. Алексєєв, А. Мясоєдов «Елементарна теорія музики» ст. 229 Побудувати та розв’язати діатонічні інтервали від звука ля бемоль.
Сольфеджіо: підручник сольфеджіо П.Драгоміров номери 243-248
Викладач Антонова Н.Ф.
1) Гармонія: підручник «Бригадний» № 178 (5,7,8)
2) Тема 14 домінантсептакорд № 197 (1,2,6)
Сольфеждіо: Способін № 70, № 74
Домашнє завдання Антонова Н.Ф._ 1-3 й тиждень
Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень (9-А, 9-Б)
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень
10 клас
Українська мова
параграф 23– 47 (повторити правила, підготовка до кр), УСНО -Впр. 5 В КОЖНОМУ ПАРАГРАФІ, ПИСЬМОВО – Впр 7 (С. 126)
Завдання у Google Classroom 10-б: odv2ols
Українська література
Л. Українка “Contra spem spero!”(напам,ять)
Л. Українка “Лісова пісня”(читати, переказувати), с. 221- 227 підручника читати, переказувати), відп. на пит. 6- 10 (С.228)
Завдання у Google Classroom 10-А: bjm23hk
Англійська мова
10-A Unit4 ст.35 (підготувати монолог), впр.4 ст.34
10-Б Unit 3 виконати вправи ст.34-37
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Урок 50 ( нові слова). Усно всі вправи, тільки 1(б) пісьмово.
Історія. Україна і світ
Завдання у Google Classroom: aj4hdjx
Розв’язати вправи: №13.25-№13.34.
Завдання у Google Classroom: q34oyxx
Геометрія
Розв’язати вправи: №14.16-№14.26
Завдання у Google Classroom: q34oyxx
Інформатика
§ 4.1 – опрацювати ст. 114, № 1 – виконати. Замість вірша можна надсилати аудіозапис музичного твору у власному виконанні.
Завдання у Google Classroom: 77h5kig
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
Фізична культура
Завдання у Google Classroom: 4fi5ipq
Громадянська освіта
Завдання у Google Classroom: cjaxo4o
Зарубіжна література
- Відповісти на питання у підручнику на стор. 144, №№ 1, 2, 10, 12 (усно),
- № 11 (письмово), план характеристики Доріана Грея.
Завдання у Google Classroom: kgoy4i3
Музична література
Прочитати в Конспекті з музлітератури зарубіжних країн стр.147-154: “Творчість М. Мусоргського”. Прослухати цикл “Картинки з виставки”.
Світова музична література.
Група Мартьянової Т.В.
Теми: «Могутня купка» та М.О.Балакірєв за підручником.
Прослухати оперу «Князь Ігор» О.П.Бородіна. Вивчити сценарний план опери (підручник).
Українська музика
Гр. Мартьянової Т.В.
Підготувати доклад на тему: пісня-романс, творчість Г.С.Сковороди.
Гармонія
Викладач: Булгаков Ю.Л.
1) И. Дубовский, С. Евсеев, И. Способин, В. Соколов. Гармония.
Завдання 354 – №10 (9);
2) тема «Натуральний мінор».
Завдання з гармонії (група Булгакова Ю.Л.)
Завдання з гармонії (група Булгакова Ю.Л.) 27,04 – 09,05
Завдання з гармонії (група Булгакова Ю.Л.) 12,05 – 22,05
Сольфеджіо
Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.)
Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 27,04 – 09,05
Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 12,05 – 22,05
1) О. Островський, С. Соловйов, В. Шокін. Сольфеджіо – №№131-133;
2) І. Способін. Двохголосне сольфеджіо – №93.
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень
Завдання у Google Classroom: qltpo6k
11 клас
Українська мова
Тімченко Т.П. з 06,03
Тести 1-12, ( зелений тест )
Тімченко Т.П. з 06,04
§44-52. Вправи №5 до кожного параграфа.
Завдання у Google Classroom: lrwt44n
Українська література
Тімченко Т.П. з 06,03
Підручник ст 194 -208
Напам’ять « Два кольори » Д. Павличка
Прочитати « Три зозулі з поклоном »
Тімченко Т.П. з 06,04
Л. Костенко опрацювати матеріал за підручником. Причитати роман «Маруся Чурай» (повністю). Вивчити на пам’ять поезію «Страшні слова, коли вони мовчать.»
Завдання у Google Classroom: 5n43bid
Зарубіжна література
- Прочитати “Колгосп тварин”; Підручник С.105 – 107 (план); С. 108 -
114, запитання; С. 108-109 (план) - С. 111- 118, 119-123 (план), переглянути спектакль “Матінка Кураж та її діти”
Алгебра
Розв’язати вправи: №14.10-№14.20.
Завдання у Google Classroom: rqsaqbi
Геометрія
Розв’язати вправи: №10.72, №10.74, №10.76, №10.78.
Завдання у Google Classroom: uk6uxee
Природничі науки
Завдання у Google Classroom: rc3g22y
Англійська мова
11-Б ЗНО, Unit4
11-А Unit 9 (вивчити слова), впр.2,5 ст.77
Зінченко А.К.
Виконувати всі домашні завдання з онлайн уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.
Завдання у Google Classroom: 5mfcilw
Урок 58 (нові слова, записати) Впр. 1,3(а,б) стор. 138.
Історія. Україна і світ
§ 32 питання 3, 4 письмово
Завдання у Google Classroom: wgqo5ix
Інформатика
Опрацювати тему “Семантичні теги” за посиланнями:
Завдання у Google Classroom: 3hoykt7
Законспектувати та виконати приклад використання семантичних елементів розібраний на сайті. Можна експерементувати! Результати надсилати у вигляді архіву завантаженого на Google-диск.
Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)
Фізична культура
- Ранкова гімнастика та вправи для розвитку рівноваги щодня.
- Понеділок імітаційні вправи: штрафний кидок( баскетбол)
- Середа присідання з вистрибуванням 4*30 секунд + “планка” на передпліччях 4*30 секунд
- П’ятниця імітаційні вправи: штрафний кидок( баскетбол), ” бьорбі” ( упор присівши – упор лежачи – упор присівши – стрибок, руки вгору) 4*30 секунд
- Завдання у Google Classroom: qimgaoz
Музична література
Вивчити тему “Творчість Прокоф’єва” стор. 195-206, переглянути оперу «Любов до трьох апельсинів».
Українська музика
Гр. Мартьянової Т.В.
Підготувати екзаменаційні питання:
- Культура Київської Русі. Знаменний спів.
- Мистецтво XVII століття. Партесний концерт. М.Ділецький.
Світова музична література
Група Мартьянової Т.В.
Прослухатиконцерт для скрипки №1 та фортепіанні концерти №1 та №3 С.С.Прокоф’єва. Аналіз концертів за підручником.
Викладач Антонова Н.Ф.
Гармонія: Сб. «Бригадний» № 826 (2), № 500 (1,2,3), Алексєєв № 375;
Сольфеджіо: Способін № 113, № 119
Домашнє завдання Антонова Н.Ф.._ 1-3 й тиждень
Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень
Завдання у Google Classroom: njz4bzb