Домашні завдання на період карантину

Інформація постійно оновлюється!

ДО УВАГИ УЧНІВ!!!

Коли виконуєте завдання в GoogleClassrооm, обов’язково вказуйте своє прізвище та ім’я в коментарях до завдання. Особливо якщо акаунт учня (електронна адреса) не відображує його ім’я. Звичайно, бажано щоб електронна адреса асоціювалась у вчителя з особистістю учня.

Додавати до електронного листа та Google Classroom ФОТО та ВІДЕО об’ємом більше 1мб (одного мегабайта) заборонено!!! Для цього існують сторонні сервіси:

1) Додати відео на ваш youtube-канал та надіслати посилання на перевірку;

2) Використати файлове сховище: https://dropmefiles.com/

Після завантаження ваших файлів у файлове сховище, вам достатньо скопіювати посилання і додати його до електронного листа, який ви надсилаєте на електронну адресу школи. Також зверніть увагу – файли на сайті dropmefiles.com доступні протягом 7 днів.

Інструкція Dropmefiles

Шановні учні та батьки!

Дотримуйтесь, будь ласка, нижчезезначених вимог до оформлення виконаних домашніх вправ та завдань! Не оформлені належним чином електронні листи з домашніми завданнями вчитель може не знайти і не перевірити! У темах листів кожний педагог шукає своє прізвище та предмет і тілько потім перевіряє роботу. Дякуємо за розуміння! 

Результати виконання домашніх завдань(фото або інші файли), а також питання, які виникають у процесі виконання, просимо надсилати на електронну адресу: Khmusicschool.dz@gmail.com.

У темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО вказуйте ТІЛЬКИ прізвище вчителя та назву предмета українською мовою. Слова “Домашне завдання” та інші уточнення писати в темі листа НЕ ПОТРІБНО! Все інше, у тому числі прізвище учня та клас вказувати вже у тексті листа!!!

До уваги викладачiв!

Щоб знайти надiсланi вам електроннi листи, введiть ваше призвище у поле пошук.

***


Початкова школа

1-й клас


ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН

Завдання на 16 -21 березня 2020р.

Навчання грамоти

Тема. Буквосполучення  ДЖ, ДЗ.

Робота в друкованому зошиті (К. Пономарьова «Я пишу», ч.2) – с. 57-60.

 Математика

Тема. Порівнюємо число і математичний вираз. Вимірюємо маси предметів.

Робота в друкованому зошиті (С. О. Скворцова «Математика. Робочий зошит», ч.2) –  с. 33-37.

 Я досліджую світ

Тема. Весна. Рослини рідного краю навесні.

Робота в друкованому зошиті (І. Жаркова «Я досліджую світ. Робочий зошит», ч.2) –  с. 46,47,50.

Німецька мова

Учебник: Stunde 47, 48. Повторить, в упр.6 стр.80 написать все слова (все эти слова есть в упр. 1 стр.78. Все слова есть в словаре на стр. 118-128. В раб. тетради сделать упр.1, 2, 4, 5 стр.55, 56.

Англійська мова

 1-А Писати букви у прописі. Робочий зошит ст. 17-21

Чубенко Т.В.

 1-А кл.Писати букви.Працювати у робочому зошиті.

 1-Б Прописи написати до Z. Повторити Unit 4, lessons 5-8

 

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_06-17.04

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_21-11.05

Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень

 

Завдання з сольфеджіо (група Ягодзинська І.А.)

на весь період карантину

Закріплення теми «Ля мінор, три види мінору»

ля мінор – побудова звукоряду, увідних звуків, розв’язання нестійких у стійкі, оспівування, тонічний тризвук (за схемою), письмово та інтонування

ля мінор гармонічний (підвищення сьомого ступеня) – на письмі та інтонування

ля мінор мелодичний (підвищення шостого і сьомого ступеня) – на письмі та інтонування

№ 163 напам’ять, інтонування з тактуванням, позначити на письмі гармонічний мінор

№ 164 інтонування з тактуванням

№  95 напам’ять, інтонування з тактуванням, транспонувати у Соль мажор

Повторення теми «Нота з точкою»

№ 219 співати з тактуванням

 


2-й клас:


ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН

Всі предмети:

Завдання у Google Classroom 2-Б:   v34dfgd

Математика

Таблиця множення 6. Тренажер ст.68-70.

ст. 129 №793-797 №795 усно
ст. 130 №804-805 №804 усно
ст. 132 №809-814 №813 усно
ст. 133 №818-821 № 814, 822,823 усно
Українська мова 
ст. 80 впр. 204 усно , впр.205
ст. 81 впр. 207 усно, впр.209 правило
ст. 83 правило впр. 212 усно, ст. 84 (будиночок)
Читання
ст. 116-120

Я досліджую світ 

Проєкт “Рослини навесні”  Вірші, спостереження, малюнки.

Англійська мова

 2-Б Повторити слова. Робочий зошит Unit5

Чубенко Т.В.

 2-Б Кл.Повторити вивчені слова.
Впр.2 ст.97-ч,п.Працювати у робочому зошиті.

 2-A Повторити ст.78-86 WB до ст.27

Німецька мова

Учебник: Stunde 47, упр. 2, стр. 72 прочесть и выучить. Например, 1. Die Kinder spielen Verstecken. Дiти грають в схованку,
Вивчити ich fahre
               du fährst
               er fährt
У зошитi зробити вправи 1, 2, 3 стор.42.
Stunde 48 впр. 2. стор. 74. Прочитати i перекласти пiдписи пiд малюнками. 1. Дiти  мандрують у лici. У  кiнцi пiдручника є словник. У зошитi зробити впр. 1, 3  с. 43.
Stunde 49 , у  зошитi впр. 1, 3 ст . 44.
***************************************************************

Выучить слова в упр. 2 стр.91
Ответить на вопрос *Was trägst du gern?” Что ты ( он, она) носишь охотно?
Ich trage gern Hosen, Hemde …
упр 3 стр 95
упр 2 стр 121 ( выучить слова к картинкам)
закрепить эти слова в упр 2 стр 125
в рабочих тетрадях делать задания к этим урокам

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_06-17.04

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_21-11.05

Завдання з сольфеджіо(група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень

 

Завдання з сольфеджіо (група Ягодзинська І.А.)

на весь період карантину

Повторення теми «Басовий ключ»

№100 (письмово) – перевести у скрипковий ключ октавою вище, визначити тональність, транспонувати у Ре мажор

№131 напам’ять, інтонувати з тактуванням

Повторення теми «Мала септима»

Письмово побудувати м7 вгору і вниз від тонів мі-бемоль, фа-діез

Інтонування інтервалів (поспіль) від тону ре вгору і вниз (за схемою)

Домашнє завдання з сольфеджіо (група Леонтьєва С.П.)

Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020


3-й клас:


ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН

Всі предмети 3 – А

Завдання у Google Classroom:   f2u2b2n

 

 

Всі предмети 3 – Б

Завдання у Google Classroom:   y6axm7l

Літературне читання

с.141-151, стислий переказ казок; зошит- с. 59-60

Українська мова

с.147 вправа 357 усно, вправа 359, с.149 вправа 364, с.153 вправа 373 письмово

Математика

  • с.133 852 усно,860,861 письмово,
  • с.134 869,870,
  • с.135 877, 878 ,
  • с.136 881 усно, 885, 886 письмово

Природознавство

с.127-141

Англійська мова

3-А Повторити Unit 11 lesson3 WB 46-47

3-Б Вивчити слова ст.76 впр.1. Впр.6,7 ст.77

Чубенко Т.В.

3-Б підр.(Welcome)№ 3 Ст.76-ч;  ст.78 впр.1-п; ст.78 впр.3-ч; ст.77 впр.8-п. WB-Unit12.

Німецька мова

У пiдручнику вивчити таблицю в вправі 3(в) с. 120
Урок 49 с. 127-128 впр. 1,3,  с. 127, впр. 4,5.
Урок 50 с. 129 впр. 1,2,3,4,5, зошит с 71, впр. 2,3.
Повторити gern- lieber- am liebsten
Урок 51 с. 132-133  впр. 1,2,3.
Робочий зошит с. 70 впр. 1,2,3.
*************************************************
3 класс
По учебнику
урок 61 упр 1 ( а, в) , упр 2 – устно, упр 5 стр 157 ( написать в тонкую тетрадь
урок 62 – упр 1 стр 158 – выучить на память, упр 2 стр 158 – устно, упр 4 стр 159 – письменно
урок 63 – упр 1, 2 стр 161 – устно, упр 3 – стр 162 – устно
урок 64 – упр 1, 2 стр 163 – устно, упр 4 стр 164 – устно, упр 5а стр 165 – письменно
урок 65 – упр 1,3 стр 166 – устно, упр 6 стр 167 – письменно
урок 66 – упр 1, 2 стр 168 – устно, упр 4 стр 169 – письменно
урок 67 – упр 1,2 стр 171 – устно, упр 3в стр 172 – письменно
урок 48 – упр 2 стр 174, упр 4 стр 175 – устно

Фізична культура

1. Ранкова гімнастика. Вправи для м’язів живота. Стрибкові вправи.
 2. Фізична зарядка. Вправи для м’язів спини. Присідання 3/15 р.
3. Вправи на гнучкість. Вправи для м’язів рук (віджимання).

Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень

 

Завдання з сольфеджіо (група Ягодзинська І.А.)на весь період карантину

Закріплення теми «Велика секунда в тональності»

Побудувати письмово в2 в тональностях Фа мажор/ре мінор, Си-бемоль мажор/соль мінор

Побудувати в2 від тону ре з визначенням можливих мажорних тональностей

№ 325 (двоголосся) – верхній голос інтонувати, нижній акомпанувати на фортепіано

№336 напам’ять, транспонувати на тон вище, добрати акомпанемент відповідно до підказок, позначити на письмі тризвуки головних ступенів

*Творче завдання:

№271 (в тональності ре мінор, з використанням гармонічного мінору; у мелодії бажано задіяти ходи по звуках тонічного та домінантового тризвуків)

№247 ритмічна вправа; на письмі виконати свій варіант ритмічного ланцюжка на 3/8 таким чином, щоб жоден такт не повторився (у кожному такті інша ритмічна група) – усього 8 тактів, можна використоувавти заліговані ноти.

 

4-А клас:

ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН

Всі предмети

Завдання у Google Classroom:   oqykpw4

Математика

ДПА  Робота 11 Варіант 1; № 829, 830, 837,  838,  847,  848,  856,  857

 Українська мова

ДПА Робота 6 Варіант 1-2; – впр. 278, 281, 285

 Літературне читання

Г. К. Андерсен “Гидке каченя” (читати) зошит – ст. 49

Природознавство

 - ст. 107-112, зошит – ст. 46-48

Англійська мова

 Повторити Unit 10ст.62-63. Проект Unit 9

 

Урок 49 впр. 1-6 с. 133-135. Зошит с 60-61 впр. 1-4.
Урок 50 впр. 1,2,3 c. 136. Зошит с. 62 впр 2,3.
урок 51 впр. 1,2,4 (а,в) с. 138-139. Зошит с. 63 впр. 2,3 (текст с. 93).
***************************************************************
урок 52 стр 141
упр 1 – письменно
упр 2 – устно
упр 3 – прочитать текст и сделать упражнение
упр 5 стр 143 – письменно
упр 6 стр 143 – устно
урок 53 стр 144 – выучить слова ,
упр 2 стр 144 – письменно
упр 5 стр 145 – письменно

 

 

Музична література

Підготувати доповідь (6-8 речень) на тему: жанри танцювальної музики (гопак, полька, мазурка, вальс) за вибором.

Фізична культура 

  1. Ранкова гімнастика. Вправа для м’язів рук.
  2.  Фізична зарядка. Вправи для м’язів живота.
  3.  Фізична зарядка. Вправи на гнучкість. Присідання 3 по 15 разів.

4-Б клас:

Математика

ДПА Робота 11 Варіант 1;
№ 829, 830, 837, 848, 856, 857, 865, 866
Українська мова 
ДПА Робота 6 Варіант 1-2;
- впр. 298, 301, 305
Літературне читання
Олександр Пушкін “Казка про царя Салтана” (читати) зошит – ст. 48
Природознавство
ст. 107-112 зошит – ст. 46-48

Англійська мова

 Ст 74 впр. 2, 3. WB ст.47 впр.8

Чубенко Т.В.

4-Б кл.Повторити всі вивчені слова.Ст.75впр.5,впр.8-вивчити.
Музична література

Підготувати доповідь (6-8 речень) на тему: жанри танцювальної музики (гопак, полька, мазурка, вальс) за вибором.

Фізична культура 

  1. Ранкова гімнастика. Вправа для м’язів рук.
  2.  Фізична зарядка. Вправи для м’язів живота.
  3.  Фізична зарядка. Вправи на гнучкість. Присідання 3 по 15 разів.

Середня та старша школа

5 клас


Українська мова

параграф 41, власне висловлювання (5-6 речень) різних за метою висловлювання та емоційним забарвленням на тему: ”Добре роби — добре буде”, “Друг пізнається в біді”. Зробити синтаксичний розбір речень.

Українська література

Т.Шевченко “За сонцем хмаронька пливе…..”(напам,ять) С. 192

“Садок вишневий коло хати”(напам’ять) с. 193

Зарубіжна література

  • Дочитати повість-казку Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див», за підручником, стор. 214 – 219, скласти план до розділу 6;
  • Відповісти на питання №№ 1-4 у підручнику, стор. 220 (усно), творче завдання № 6 (малюнок).Завдання у Google Classroom:   emdbbl2

Англійська мова

Учитель Зінченко А.К. 5-A Вивчити It is spring. WBст.26

Учитель Чубенко Т.В. 5-Б Вивчити слова (одяг). Впр.1,2 ст.160

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Завдання у Google Classroom 5-б:   nhjm24h

Німецька мова

Урок 77 записати і вивчити слова впр. 2 стор. 158, впр. 4 стор. 159. Робичий зошит впр. 1,2,3, стор. 123.

Урок 78 написати слова в словник впр. 3 стор. 160, впр.4 стор. 161. Робочий зошит впр. 1,2,3, стор. 86.
Урок 79 впр. 2 стор. 162 усно. Впр. 3 стор. 163 вивчити назви знаменних міст Берліна.
Впр.4 стор. 164. Виписати, яки знаменні місця Берліна, названі в тексті.
Впр. 5 стор. 164 написати.
Урок 80 записати і вивчити нові слова.
Впр. 5 стор. 165 написати тільки ті речення, де відсутні слова.
Впр.3,5  стор. 166.
В робочому зошиті стор. 88 впр. 1,2,3, стор. 86 впр. 1,2,3, стор. 87 впр. 1,3.
Робочі зошити можно знайти у кімнаті для вчетелів на фортепіано.
******************************************************
урок 85 – выучить новые слова, упр 2 стр 173 – устно, упр 4 стр 174 – устно, упр 7 стр 174 – письменно
урок 86 стр 175 – упр 1 стр 175 – устно, упр 3 стр 176 – устно, упр 5 стр 177 – устно, упр 6 стр 177 – письменно
урок 87 – упр 3 стр 178 – письменно, упр 4 стр 179 – устно, упр 4 стр 180 – письменно
урок 88 – упр 2 стр 181 – устно, упр 6 стр 182 – письменно
урок 89 – упр 3в – устно
урок 93 – упр 1а,в – устно, упр 4 – устно, упр 5 стр 190 – письменно
урок 94 – выучить новые слова, упр 2 стр 191 – устно, упр 3, 4 стр 192 – устно, упр 6 стр 192 – письменно
урок 95 стр 193 – упр 3с стр 194 – устно, упр 4 стр 194 – письменно
урок 96 – упр 5 стр 197 – письменно
урок 98 упр 5 стр 201 – устно

Математика

 Історія України

§ 15 прочитати, запитання 6, 7 письмово.

Завдання у Google Classroom:   qlcwygo

Інформатика

  • § 20, 21 – опрацювати, конспект параграфів – у зошит;
  • ст. 110, № 5 – виконати;
  • ст. 115-116, №№ 5, 6, 8 – виконати.

Завдання у Google Classroom: c56y36i

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Природознавство

 Опрацювати параграф 36, зробити практичну роботу на стр. 159. Прочитати параграф 37

Фізична культура

 1. Фізична зарядка. Вправи для м’язів рук. Стрибкові вправи.
2. Фізична зарядка.Присідання з вистрибуванням 3/10р
3. Ранкова гімнастика. Вправи на гнучкість.
Музична література

Підготувати доповідь на тему «Опера» за планом:

  1. Визначення опери
  2. Що таке оперне лібрето
  3. На які складові розподіляється опера (дії, картини, сцени…)
  4. Оперні номери (арії, речитативи, аріозо…)

Конспект з теми “Опера“

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень

Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень

Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020
Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_06-17.04

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_21-11.05


6 клас


Математика

Завдання у Google Classroom: k6adcn4

Українська мова

6-А §50, 51, 52 опрацювати; впр. 419,420, 426, 427, 430, 434, 438 (письмово).

Завдання у Google Classroom: tk656w6

6-Б § 53 (С. 186 вивчити правило), Впр 444, 445,447, 448 (письмово)

Українська література

6-А стор. 162 домашнє завдання ( письмово)

Завдання у Google Classroom: yke4ouk
6-Б повторити розділ “Пригоди та романтика”, підгот. до кр (творчість В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної С.138 -211)

Музична література

 Лысенко Тарас Бульба
Лысенко Наталка Полтавка

 

Зарубіжна література

  • Читати у підручнику стор. 192-194 («Мацуо Басьо», «Хайку»), виписати визначення «хайку»;
  • Читати у підручнику стор. 195-197 («Роберт Бернс», «Моє серце в верховині»), виписати визначення «ліричний герой».Завдання у Google Classroom:   tx2jv2d

Історія

§31 повторити, §35, стор.152 (питання 2, 4)

Завдання у Google Classroom: yvlpr2s

Англійська мова

6-А Повторити ст.49.Тest ст.50

6-Б Впр. 3 ст.149(ч), впр.5 ст.152

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Завдання у Google Classroom 6-б:   7dabecg

Німецька мова

Стор. 128 тема ‘Mein Lieblingsfach”. Вивчити нові слова, записати у словник. Вивчити впр. 2 стор. 120.

Впр. 3(а) стор. 120 прочитати і перекласти.
Впр. 3(б) стор 121 написати рейтинг предметів
Впр. 4 стор. 121 зробити усно.
Тема “Наші вчетеля” стор.122 записати у словник і вивчити нові слова.
Впр. 3 стор. 122 зроботи по прикладу.
Впр. 4,5 стор. 123 усно.
Впр. 6 стор. 123 пісьмово.
Stunde ” Was machen wir in der Schule?”
Впр. 3 стор. 124 пісьмово
Впр 4(а,б) стор. 125
Впр. 6 стор. 125
В робочому зошиті всі завдання робити к урокам, як повторення.
*********************************************************
упр 3 стр 128 – устно
упр 4 стр 129 – письменно
урок стр 130 – упр 2, 3 стр 130 устно
урок стр 136 – упр 2 стр 136 устно
упр 4 стр 137 – написать об одном из лиц
упр 2 стр 138 – устно
упр 1 стр 140 устно
упр 2 стр 140 письменно
упр 7 стр 142 письменно
упр 2 а,в – устно стр 143
упр 5 а – устно, в- письменно стр 145
упр 2а,в стр 140-147 – устно
упр 3 стр 147 – письменно
выучить новые слова стр 149
урок стр 150 – выучить новые слова
упр 4 стр 152 – прочесть и перевести устно
упр 2 стр 156 – устно
упр 3 стр 157 – выучить
упр 4 стр 157 – письменно
упр 3 стр 167 – выписать страны, которые граничат с германией
упр 4 стр 169 – устно
упр 1 стр 171 – устно
упр 3 стр 172 – письменно

Географія

Опрацювати параграф 45 Прочитати параграф 46, зробити схему основних течій Світового океану

Інформатика

  • ст. 104-105 – опрацювати, № 10(ст.109) – виконати;
  • §3.4 (тільки ст. 109-112) – опрацювати,  усно відповісти на питання 2, 3, 4, 9, 10.
  • № 1 ст.117 – виконати письмово.

Результати оформляти та надіслати у вигляді текстового файлу, файлу Scratch або фото.

 

Завдання у Google Classroom:  ywm5hxn

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Біологія

§§ 38-39. Чит. конспект. стр. 177 завдання письмово

Завдання у Google Classroom:   gp64klj

Фізична культура

Ранкова гімнастика та вправи для розвитку рівноваги щодня.
Понеділок ” планка” боком на передпліччі по 30 секунд( на правому та лівому боці)
Середа згинання та розгинання рук в упорі лежачи 3*8 разів( дівчатка на колінах)
П’ятниця присідання 3*16 разів
Сольфеджіо
Викладач – Булгаков Ю.Л.

1) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. I – №№ 595, 596; 

2) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. II – №119;

3) побудувати змVII3, збVI3, збIII3 з оберненнями в Сі мажорі, соль# мінорі та від ноти «ля».

Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.)

Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 27,04 – 09,05

Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 12,05 – 22,05

Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.)
Завдання з сольфеджіо (група Дашкєєвої І.В.) на квітень

Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020

Завдання з музичної літератури (група Дашкєєвої І.В.)

 


7 клас


 Українська мова

§§ 31, 32 опрацювати; впр. 252, 253, 256, 257, 258, 259

 Українська література

стор. 184-185 виразно читати, стор. 185 питання 7 (письмово); стор. 187-188 опрацювати.

Завдання у Google Classroom: dywfmv5

Англійська мова

 7-А Olympic Games-переказ. Текст ст.112-читати WB ст. 59-60

7-Б Впр. 1 ст.152(ч). Робочий зошит Unit4 (Lesson 1)

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Завдання у Google Classroom 7-б:   nnkodnv

Німецька мова

Stunde 53 впр. 1,2 стор. 143 усно.

Впр. 3(а,б) стор. 144 перекласти усно
Впр. 6 стор. 145 зробити пісьмово.
Stunde 54 записати нові слова.
Впр.2 стор. 146 (вивчити слова)
Впр. 3 стор. стор. 147 (зробити пісьмово)
Впр. 4(а,б) прочитати і вивчити таблицу.
Впр. 4(б) стор. 148
Впр. 6 стор. 148.
Для повторення всі уроки зробити в робочому зошиті.
Stunde 55 Написати і вивчити слова. Прочитати впр. 1,2 стор. 149.
Впр. 3 стор. 149 виписати слова, наприклад: Vor der Reise – перед поїздкою.
Während der Reise- під час поїздки.
Nach der Reise- після поїздки
Впр. 4 стор.150 усно, прочитати і сказати, з якими пунктами ти не погоджуєшься.
Впр. 7 стор. 150 пісьмово
На закриплення зробити завдання в робочому зошиті.
***************************************************************
урок 56 – тема Германия
упр 3 стр 151 – назвать соседние страны с Германией по примеру – устно
упр 4 стр 152
упр 5 стр 152 – в конце учебника стр 214 урок 56 – прочитать текст и сделать это упражнение
упр 6 стр 152
урок 57 – выучить названия немецких земель и найти их на карте
упр 1 – а,в – стр 153 – устно
упр 4 стр 155 – устно
урок 58 упр 2 стр 156 – устно
упр 4 стр 157
упр 6 стр 158 – на стр 215 упр 6 – прочитать текст и сделать это упражнение
урок 59 – новые слова выучить
упр 4 стр 159-160 – устно
упр 5 стр 160 – на стр 215 (5) – прочитать сначала текст и сделать упражнение

Історія України

§7 прочитати, запитання 2, 6, 8 письмово

Завдання у Google Classroom:   zdvcjor

Всесвітня історія

§15 питання 4, 5, 12 письмово

Географія

§43 стор.206, Практична робота №10 опрацювати письмово
Зарубіжна література
  • Читати у підручнику стор. 202-205 («Артур Конан Дойл»), «Літературна кухня» – конспект.
  • Читати у підручнику стор. 205-214 («Пістрява стрічка» Артура Конан Дойла), скласти план.Завдання у Google Classroom:   axcyh4h

Алгебра

  • Розв’язати вправи: №599-№606 
  •  стор. 114 Домашня с/р №3.
  •  стор. 115 Завдання для перевірки.

Геометрія

Розв’язати вправи: №414-№417

Фізика

Завдання у Google Classroom:   t3wjquv

Хімія

Завдання у Google Classroom:   wlic3xo

Музична література

Прослухати з нотами прелюдії і фуги з 1 томи ДТК: номера 1,2,6,8,12,13,16,21,24 і зробити аналіз однієї з фуг (за вибором): знайти протискладання, контрекспозицію (якщо є), інтермедії, стретти. Вчити конспект.

Біологія

§§ 45-46 читати. Конспектувати.

Завдання у Google Classroom:   gp64klj

Фізична культура

1. Ранкова гімнастика. Вправи для м’язів живота. Присідання 3/20 р.
2. Фізична зарядка. Вправи для м’язів рук (віджимання).
3. Вправи на гнучкість. Присідання з вистрибуванням 3/15 р.

 Інформатика

За підручником Інформатика 8кл., авт. Й.Я. Ривкінд та ін., 2016 р.

  • §5.1-5.4 — повторити.
  • § 6.1 — опрацювати. Оформити словничок. Відповісти на запитання (на ст. 186)
  • ст. 187, № 2, № 4, №8 – виконати. Результати виконання кожного номера краще надсилати архівом(можна скинути на Google-диск) або фото проекту.

Завдання у Google Classroom: cuha473

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Сольфеджіо
Викладач – Булгаков Ю.Л.

1) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. I – №№ 710, 711;

2) Б. Калмиков, Г.Фрідкін. Сольфеджіо, ч. II – №232;

3) побудувати змVII7 з оберненнями в es-moll, мVII7 з оберненнями від ноти «фа».

Сольфеджіо
Викладач – Дубініна І.І.
1. ДРАГОМІРОВ. Одноголосне сольфеджіо.  Співати номери 50 – 58.
2. СПОСОБІН. Двоголосне сольфеджіо. Співати номери 8 – 11.
3. Побудувати зм. VII 7 з оберненнями та розв’язаннями від ре-дієза (мі-бемоля).
 4. Побудувати II 7 з оберненнями та розв’ящаннями в Ре мажорі та ре мінорі.

Завдання з сольфеджіо (Дубібіна І.І.)

Завдання з сольфеджіо 4-10 травня (Дубібіна І.І.)

 

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_06-17.04

Завдання з сольфеджіо (група Сенченкової Т.Ю.)_21-11.05


8 клас


Математика:

Алгебра

Завдання у Google Classroom: ptq6p6g

Геометрія

Завдання у Google Classroom: 6tw6357

Українська мова

Параграф 35, 36
Вправа . буд .ст 123.
Буд ст 127 .

Тімченко Т.П. з 06,03

Параграф 35,36

Вправа . буд .ст 123.

Буд ст 127 .

Тімченко Т.П. з 06,04

§42,43. Вправа будиночок , стр. 147, вправа №5, стр. 150

 

Українська література

Тімченко Т.П. з 06,04

§Прочитати оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало». Виконати письмово завдання будиночок, стр.186. Усно дати відповіді на питання стр. 185 – 186.

Англійська мова

8-Б Ст.155-156-вивчитиWB ст.73-75

 8-А Впр.12 ст.169(ч), впр.8 ст.168

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Завдання у Google Classroom:   24x4hzj

Контрольна робота Зінченко А.К. 8-Б

Німецька мова

Зробити Wiederholung стор. 43-44 для повторення.

Усно вивчити і виписати у словник слова уроків 49,50,51,52.
Зробити завдання ціх уроків в робочому зошиті.
Прислати на перевірку впр. 3 стор. 46, впр. 4 стор. 47, впр. 3 стор. 48, впр. 3 стор. 49.
***************************************************************
сделать обязательно  как контрольную работу в рабочей тетради
упр 1, 2 стр 77
упр 3 стр 78
упр 3 стр 79
упр 2в стр 81
упр 3 стр 83
упр 2,3 стр 85
упр 3 стр 86

Історія України

§26, Підготувати в зошиті письмову таблицю “Зовнішня та внутрішня політика гетьмана Івана Мазепи”

Всесвітня Історія

§20, п. 4-9 опрацювати

Географія

  • Зробити порівняльну таблицю рівнинних ландшафтів України по параграфам 38, 39, 40
  • Опрацювати параграф 41, 42

 Зарубіжна література

  • Відповісти на питання у підручнику на стор.199, №№ 1-6  (усно), №7 (письмово) – за прочитаним твором: В. Шекспір, «Ромео і Джульєтта»;
  • Завдання №7 у підручнику на стор. 207:  міні-твір «Шекспірівські пристрасті» у п’єсі «Ромео і Джульєтта» (0,5 – 1 стор.)Завдання у Google Classroom:   jqsepzq

    Інформатика

§ 6.4 – повторити. ст. 206 № 5, 6, 8, 16 – виконати. Результати виконання кожного номера краще надсилати архівом або фото проекту.

Завдання у Google Classroom:   jtoumve

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Біологія

§§ 43-44 читати. Конспектувати.

Завдання у Google Classroom:   gp64klj

Хімія

Завдання у Google Classroom:   utiwngf

Фізика

Завдання у Google Classroom:   vuhb5dh

Фізична культура

Ранкова гімнастика та вправи для розвитку рівноваги щодня.
Понеділок імітаційні вправи: подвійний крок( баскетбол)
Середа присідання з вистрибуванням 3*8 разів
П’ятниця імітаційні вправи: подвійний крок( баскетбол), “бьорбі” ( упор присівши – упор лежачи – упор присівши – стрибок, руки вгору)
Музична література

Прослухати сонати Й Гайдна  D dur, e moll. Підготувати тему «Клавірна творчість Й.Гайдна» за підручником.

Сольфеджіо

 Викладач Антонова Н.Ф.

Теорія: 1) Неакордові звуки та мелізми. Абревіатура. Ст. 229-239

2) Мелодія. Фактура. Ст. 209-219

Підручник Б. Алексєєв, А. Мясоєдов «Елементарна теорія музики».

3) Побудувати та розв’язати діатонічні інтервали від звука ля бемоль.

4)  Побудувати та розв’язати характерні інтервали мі мажор та до дієз мінор.

5)  Побудувати та розв’язати хроматичні інтервали сі мажор та соль дієз мінор.

Сольфеджіо: підручник сольфеджіо П. Драгоміров номери 243-248; 249-256; 249 вивчити та транспонувати на ступінь вгору.

Домашнє завдання Антонова Н.Ф.._ 1-3 й тиждень

Сольфеджіо

 Викладач Дубінін І.І.

1. ДРАГОМІРОВ. Одноголосне сольфеджіо. Співати номери з 110 по 120 (один з них вивчити напам’ять).

2. СПОСОБІН. Двоголосне сольфеджіо. Співати номери з 16 по 20.
3. Готуватись до екзамену з сольфеджіо  (білети 1 – 3).

Елементарна теорія музики

Викладач Дубінін І.І.

1. Вивчити теми “Акорди та їх види”, “Транспозиція”.

 2. Підготувати матеріал 1 – 4 білетів з теорії музики.
 3. Побудувати хроматичні гами (мажорні та мінорні) від нот мі, фа, соль (визхідні на низхідні).

9 клас


Математика:

Алгебра

Завдання у Google Classroom: a74retz

Геометрія

Завдання у Google Classroom: r25h66v

Українська мова

§ 30, 31.
Вправа 3, 5 страніца 110
УКР ЛІТ
Вивчити напам’ять уривок з послання « І Мертвим і живим »
Т. Шевченко зі слів « Якби ви вчились » до « Аісторія !»
Поема « Вольного Народа»

Тімченко Т.П. з 06,03

Параграф 30,31.

Вправа 3,5 страніца 110

Тімченко Т.П. з 06,04

§32. Вправа будиночок и вправа №4.

 

Українська література

Вивчити напам’ять уривок з послання « І Мертвим і живим »
Т. Шевченко зі слів « Якби ви вчились » до « Аісторія !»
Поема « Вольного Народа»

Тімченко Т.П. з 06,03

Вивчити напам’ять уривок з послання « І Мертвим і живим »

Т. Шевченко зі слів « Якби ви вчились » до « Аісторія !»

Поема  « Вольного Народа»

Тімченко Т.П. з 06,04

Прочитати роман (повністю) «Чорна рада». Відповісти на питання 5-12 стр. 288-292 письмово.

 

 

Зарубіжна література

Підручник (С. 215 – 217), запитання С.227
Подивитися спектакль “Ревізор”, або фільм “Инкогнито из Петербурга”

Англійська мова

9-А Впр. 3(в) ст.197(ч) Exam card 8

 9-Б ДПА Exam cards 9-10

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Завдання у Google Classroom:   ur52qkb

Контрольні запитання для учнів 9-Б

Німецька мова

В уроці 50 виписати нові слова. Зробити впр. 2,3(а.б) усно.

Зверніть увагу на таблицю впр. 3(б) Präsens Passiv (пасивна форма дійсного часу)
Ich werde genannt (мене називають) du wirst genannt (тебе називають)
Präteritum Passiv Ich wurde genannt (мне називали).
Письмово зробити впр.5(а) з перекладом.
Урок 52.виписати i вивчити новi слова. Усно зробити впр. 3(в ).  Впр.4 стор. 117 зробити письмово. Написати цi уроки в робочому зошитi. Вчити подалi бiлети.
Урок 53 Записати і вивчити слова. Впр. 1,2,3, стор. 118 усно.
Впр. 4 стор. 118 виписати у тоненький зошит, вписати прийменники і перевірити на стр. 231 урок 53.
У робочому зошиті зробити вправи к цім урокам, для закріплення матеріалу.
***************************************************************
это задание будет приравниваться к зачету
урок 53 – выучить новые слова
упр 4 стр 119 – прочитать текст и перевести устно
упр 5 стр 119 – письменно
урок 54 – новые слова выучить
упр 3 стр 120-121 – устно
упр 7 стр 122 – письменно
урок 55
упр 3 стр 123 – устно
упр 4, 5 стр 124 – письменно
урок 56
упр 3 стр 125-126 – письменно
урок 57
упр 3 стр 127 – устно
урок 4 стр 128 – письменно
урок 58-60 – повторение в рабочей тетради
сделать билет №10 2017 г.

Історія України

§21 питання 8, 10, 12, 13 письмово

Завдання у Google Classroom:   33btycx

Всесвітня Історія

§22 питання 4, 6, 16 письмово

Географія

Фізика

9-А клас  §32.Зробити конспект. Вправа 32(3;4)

Біологія

§§ 38-39 читати. Конспектувати. Переписати та вивчити таблицю стр 154-155

Завдання у Google Classroom:   gp64klj

Інформатика

  • § 9.1 – опрацювати (за підр. Інформатика 9 кл., авт. Ривкінд Й.Я. та ін.).
  • Виконати колективний проект: Створити у хмарному середовищі Google презентацію “Весна в рідному краю” з двох слайдів. На другий слайд додайте світлину весняної місцевості з відповідним підписом. (Наприклад, вул. Благовіщенська, березень 2020, автор світлини) Відкрийте доступ до редагування даної презентації своїм однокласникам з проханням продовжити створення проекту.  Перегляньте документ через кілька днів та з’ясуйте, хто з однокласників вам допоміг. Відправте роботу на електронну адресу: Khmusicschool.dz@gmail.com

Завдання у Google Classroom:   aaaiw6f

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Правосзавство

Завдання у Google Classroom:   inti3ac

 

Фізична культура

1.  Вправи на гнучкість. Вправи для м’язів рук (віджимання).
 2.  Фізична зарядка. Присідання з вистрибуванням 3/15 р
 3.  Вправи на гнучкість. Вправи для м’язів живота 40 р.
Музична література
Прочитати главу про Дж. Россіні в Конспекті з курсу музлітератури, стор.100-103, переглянути оперу “Севільський цирульник” в постановці Ла Скала, диригент К.Аббадо.
прослухати з нотами твори Шопена-ноктюрни 1, 2, 9, 13, 15, 19; вальси 1,2,3,7,10,11,14; полонези 2,3,4,6; мазурки 5,9,13,23,47,49. Вчити конспект. Приготуватися до опитування і вікторині по творчості Р. Шумана.
Теоретикам: 
прослухати з нотами твори Шопена-ноктюрни 1,2,9,13,15,19; вальси 1,2,3,7,10,11,14; полонези 2,3,4,6; мазурки 5,9,13,23,47,49. Вчити конспект. Приготуватися до опитування і вікторині по творчості Р. Шумана.
Сольфеджіо

Теорія: Неакордові звуки та мелізми.

Підручник Б. Алексєєв, А. Мясоєдов «Елементарна теорія музики» ст. 229 Побудувати та розв’язати діатонічні інтервали від звука ля бемоль.

Сольфеджіо: підручник сольфеджіо П.Драгоміров номери 243-248

 Викладач Антонова Н.Ф.

1) Гармонія: підручник «Бригадний» № 178 (5,7,8)

2) Тема 14 домінантсептакорд № 197 (1,2,6)

Сольфеждіо: Способін № 70, № 74

Домашнє завдання Антонова Н.Ф._ 1-3 й тиждень

Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П. травень 2020

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень (9-А, 9-Б)

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень


10 клас

Українська мова

параграф 23– 47 (повторити правила, підготовка до кр), УСНО -Впр. 5 В КОЖНОМУ ПАРАГРАФІ, ПИСЬМОВО – Впр 7 (С. 126)

Завдання у Google Classroom 10-б:   odv2ols

Українська література

Л. Українка Contra spem spero!”(напам,ять)

Л. Українка “Лісова пісня”(читати, переказувати), с. 221- 227 підручника читати, переказувати), відп. на пит. 6- 10 (С.228)

Завдання у Google Classroom 10-А:   bjm23hk

Англійська мова

 10-A Unit4 ст.35 (підготувати монолог), впр.4 ст.34 

 10-Б Unit 3 виконати вправи ст.34-37

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Німецька мова

Урок 50 ( нові слова). Усно всі вправи, тільки 1(б) пісьмово.

Урок 51 (нові слова). Стор. 123 впр. 1,2 (усно перекласти).
Впр. 3(а,б) самостійно опрацювати тему: “Partizip I und Partizip II”. Наприклад: lachen сміятися – lachend  “смеющийся”,  forschen досліджувати – forschend-досліджуванний.
Впр.4 (а) стор  125 (пісьмово).
Впр. 5 стор. 125 (прочитати і перекласти). Скласти 5 запитань, письмово.
Урок 52 записати і вивчити нові слова.
 Впр. 4 стор. 128 (вписати слова щечка і усно перекласти текст, зробити в зошиті повторення стор. 69-70)
***************************************************************
Прислать обязательно
упр 4 стр 151
упр 6 стр 152
упр 5 стр 154-155
упр 7 стр 159-160
упр 5 – устно
упр 6 стр 163
упр 2 стр 164-165

Історія. Україна і світ

Самостійно опрацювати теми:
1) Закарпаття в складі Чехословаччини
2) Румунія 20-30-х рр.
Алгебра

 Розв’язати вправи: №13.25-№13.34.

Завдання у Google Classroom:   q34oyxx

Геометрія

Розв’язати вправи: №14.16-№14.26

Завдання у Google Classroom:   q34oyxx

Інформатика

§ 4.1 – опрацювати ст. 114, № 1 – виконати. Замість вірша можна надсилати аудіозапис музичного твору у власному виконанні.

Завдання у Google Classroom: 77h5kig

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Фізична культура

1. Фізична зарядка. Вправи для м’язів рук. Стрибкові вправи.
 2. Фізична зарядка.Присідання з вистрибуванням 3/20 р
3. Ранкова гімнастика. Вправи для м’язів живота 3/20 р., спини 3/10р

Громадянська освіта

Самостійно опрацювати теми:
1) Комунікація, інформація, медіа
2) Маніпулятивний вплив медіа

 Зарубіжна література

  • Відповісти на питання у підручнику на стор. 144, №№ 1, 2, 10, 12 (усно),  
  • № 11 (письмово), план характеристики Доріана Грея.

Музична література

Прочитати в Конспекті з музлітератури зарубіжних країн стр.147-154: “Творчість М. Мусоргського”. Прослухати цикл “Картинки з виставки”.

Світова музична література.

Група Мартьянової Т.В.

Теми: «Могутня купка» та М.О.Балакірєв за підручником.

Прослухати оперу «Князь Ігор» О.П.Бородіна. Вивчити сценарний план опери (підручник).

Українська музика

Гр. Мартьянової Т.В.

Підготувати доклад на тему: пісня-романс, творчість Г.С.Сковороди.

Гармонія

Викладач: Булгаков  Ю.Л.

1) И. Дубовский, С. Евсеев, И. Способин, В. Соколов.  Гармония. 

Завдання 354 – №10 (9);

2) тема «Натуральний мінор».

Завдання з гармонії (група Булгакова Ю.Л.)

Завдання з гармонії (група Булгакова Ю.Л.) 27,04 – 09,05

Завдання з гармонії (група Булгакова Ю.Л.) 12,05 – 22,05

Сольфеджіо

Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.)

Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 27,04 – 09,05

Завдання з сольфеджіо (група Булгакова Ю.Л.) 12,05 – 22,05

1) О. Островський, С. Соловйов, В. Шокін. Сольфеджіо – №№131-133;

2) І. Способін. Двохголосне сольфеджіо – №93.

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень

Захист Вітчизни
дівчата
Поранення, класифікація ран
хлопці
Призначення та бойові властивості Ак-74

                   


11 клас


Українська мова

Тімченко Т.П. з 06,03

Тести 1-12, ( зелений тест )

Тімченко Т.П. з 06,04

§44-52. Вправи №5 до кожного параграфа.

Українська література

Тімченко Т.П. з 06,03

Підручник ст 194 -208
Напам’ять « Два кольори » Д. Павличка
Прочитати « Три зозулі з поклоном »

Тімченко Т.П. з 06,04

Л. Костенко опрацювати матеріал за підручником. Причитати роман «Маруся Чурай» (повністю). Вивчити на пам’ять поезію «Страшні слова, коли вони мовчать.»

Зарубіжна література

  • Прочитати “Колгосп тварин”; Підручник С.105 – 107 (план); С. 108 -
    114, запитання; С. 108-109 (план)
  • С. 111- 118, 119-123 (план), переглянути спектакль “Матінка Кураж та її діти”

Алгебра

Розв’язати вправи: №14.10-№14.20.

Завдання у Google Classroom:   rqsaqbi

Геометрія

Розв’язати вправи: №10.72, №10.74, №10.76, №10.78.

Природничі науки

* Зробити порівняльну таблицю електростанцій України
* Альтернативні способи виробництва електроенергії
* Прочитати про утилізацію полімерів

Англійська мова

11-Б ЗНО, Unit4

 11-А Unit 9 (вивчити слова), впр.2,5 ст.77

Зінченко А.К.

Виконувати всі домашні завдання з онлайн  уроків з англійської мови. Всі уроки необхідно обовязково додивитися до кінця, щоб зрозуміти та правильно їх виконати.  
Виконані домашні завдання надсилати на шкільну електронну пошту.

Завдання у Google Classroom:   5mfcilw

Німецька мова

Урок 58 (нові слова, записати) Впр. 1,3(а,б) стор. 138.

Текст прочитати і перекласти, вставити потрібні слова і перевірити себе на стор. 188.
Урок 59 (нові слова вивчити).
Впр. 2 (с) стор. 142, вставити слова.
Впр. 5 (с) стор. 144 пісьмово.
***************************************************************
упр 7 стр 112
упр 3 стр 123-124
упр 5 стр 132
упр 3 стр 146-147

Історія. Україна і світ

§ 32 питання 3, 4 письмово

Завдання у Google Classroom:   wgqo5ix

Інформатика

Опрацювати тему “Семантичні теги” за посиланнями:

Завдання у Google Classroom:    3hoykt7

Законспектувати та виконати приклад використання семантичних елементів розібраний на сайті. Можна експерементувати! Результати надсилати у вигляді архіву завантаженого на Google-диск.

Отримати допомогу (Інформатика – група в Фейсбук)

Фізична культура

  • Ранкова гімнастика та вправи для розвитку рівноваги щодня.
  • Понеділок імітаційні вправи: штрафний кидок( баскетбол)
  • Середа присідання з вистрибуванням 4*30 секунд + “планка” на передпліччях 4*30 секунд
  • П’ятниця імітаційні вправи: штрафний кидок( баскетбол), ” бьорбі” ( упор присівши – упор лежачи – упор присівши – стрибок, руки вгору) 4*30 секунд
  • Завдання у Google Classroom:  qimgaoz

Музична література

Вивчити тему “Творчість Прокоф’єва” стор. 195-206, переглянути оперу «Любов до трьох апельсинів».

Українська музика

Гр. Мартьянової Т.В.

Підготувати екзаменаційні питання:

  1. Культура Київської Русі. Знаменний спів.
  2. Мистецтво XVII століття. Партесний концерт. М.Ділецький.

Світова музична література

Група Мартьянової Т.В.

Прослухатиконцерт для скрипки №1 та фортепіанні концерти №1 та №3 С.С.Прокоф’єва. Аналіз концертів за підручником.

 

Викладач Антонова Н.Ф.

Гармонія: Сб. «Бригадний» № 826 (2), № 500 (1,2,3), Алексєєв № 375;

Сольфеджіо: Способін № 113, № 119

Домашнє завдання Антонова Н.Ф.._ 1-3 й тиждень

Домашнє завдання Леонтьєва С.П.
Домашнє завдання Леонтьєва С.П._ 30 бер – 14 квіт.

Домашнє завдання Леонтьєва С.П._16 квіт. – 1 трав.


Домашнє завдання Малиновська І.І._ 1-й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 2-3 й тиждень
Домашнє завдання Малиновська І.І._ 4 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 5 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 6 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 7 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 8 й тиждень

Домашнє завдання Малиновська І.І._ 9-10 й тиждень

Захист Вітчизни
дівчата
Поняття про вивихи суглобів. Ознаки вивихів
хлопці
Робота частин та механізмів ак-74 під час стрільби