Батьківський комітет

Батьк.комітет


РЕКВІЗИТИ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ВНЕСКІВ

Харківська середня спеціалізована музична школа-інтернат

Адреса: 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 18

Р/р: 31257364111327 в ДКСУ м. Київ

МФО 820172

ЄДРПОУ 02214320

Положення про батькiвський комiтет

Призначення платежу: благодійний внесок від батьків П.І.Б.


 БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ ХССМШІ

 2011-2012 навчальний рік

Батьківський комітет

  1. Баль Наталья Валентинівна (1-А)
  2. Линник Марія Сергіївна (1-Б)
  3. Хаустова Олена Анатоліївна (2-А)
  4. Дубініна Альона Олексіївна (2-Б)
  5. Хохлова Олена Григорівна (3-А)
  6. Лелюк Тетяна Олексіївна (3-Б)
  7. Барбишева Ірина Кирилівна (4-А)
  8. Шаповалова Марина Сергіївна (4-Б)
  9. Каршев Олександр Іванович (5-А) — голова батьківського комітету
  10. Осипова Вікторія Юріївна (5-Б)
  11. Мирошниченко Надія Яківна (6-А)
  12. Чурікова Євгенія Анатоліївна (6-Б)
  13. Новицька Ірина Анатоліївна (7-А)
  14. Артемова Ольга Володимирівна (7-Б)
  15. Кіряєва Наталія Миколаївна (8-А)
  16. Бочарова Тамара Костянтинівна (8-Б)
  17. Олійник Анна Олександрівна (9-А)
  18. Паніна Валентина Дмитрівна (9-Б)
  19. Кісіль Валентина Олексіївна (10-А)
  20. Борисенко-Головіна Людмила В’ячеславівна (10-Б)
  21. Соловйова Світлана Євгеніївна (11-А)
  22. Шевцова Олена Миколаївна (11-Б)

План роботи батьківського комітету Харківської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату

1 Загальні батьківські збори. Вересень, 2011р. Яцюк Т.П.Каршев О.І.
2 Батьківські збори по класах. 1 раз на чверть Яцюк Т.П.Каршев О.І.
3 Загальні збори батьківських трійок. Січень, 2012р. Яцюк Т.П.Каршев О.І.
4 Організація чергування батьків в шкільному дворі. Вересень, жовтеньКвітень, травень Яцюк Т.П.Каршев О.І.
5 Допомога по озелененню шкільного двору. Квітень, травень 2012р. Яцюк Т.П.Каршев О.І.
6 Допомога по озелененню шкільних куточків відпочинку. На протязі навчального року Класні керівникиКаршев О.І.
7 Допомога в організації і проведенні міжнародних  творчих проектів:- міжнародний музичний фестиваль “Музика-наш спільний дім”;- міжнародний конкурс юних піаністів В.Крайнєва;- міжнародний музичний фестиваль “В гостях у Айвазовського” Листопад, 2011р. Березень, 2012р. Липень, 2012р. Алтухов В.М.Сенченкова Т.Ю.Каршев О.І.
8 Допомога  адміністрації в проведенні поточного ремонту:- коридор І поверху;- класи №№ 50,19,20,22;- три кімнати інтернату;- харчоблок інтернату;- котельна школи; На протязі навчального року Макарук Н.О.Каршев О.І.
9 Допомога в закупівлі парт і меблів та інше обладнання. Вересень, 2011р. Макарук .О.Каршев О.І.

Що зроблено:

Придбані на протязі навчального року:
1. Шафи — 9 шт. (8439,00 грн.)
2. Столи — 2 шт. (950,00 грн.)
3. Монітор LCD 19 – 1 шт. (865,00 грн.)
4. Шафа для книг — 1 шт. (800, 00 грн.)
5. Дошка для класу — 1 шт. (665,00 грн.)
6. Столи аудиторні — 5 шт. (995,00 грн.)
7. Стільці “Кадет” – 10 шт. (1140,00 грн.)
8. Дробина металева — 1 шт. (552,00 грн.)
9. Лічильник холодної води — 1 шт. (540,00 грн.)
10.Телевізор “Bravis” – 1 шт. (2399,00 (грн.)
11.Телевізор “Шарп” – 1 шт. (5500,00 грн.)

Поточний ремонт:
1. Коридор І поверху;
2. Класи №№ 50,19,20,22;
3. Три кімнати інтернату;
4. Харчоблок інтернату (частково);
5. Котельна школи;

2012-2013 навчальний рік

Батьківський комітет

1. Васильєва Людмила Борисівна (1-А)
2. Голікова Людмила Леонідівна (2-А)
3. Черткова Вікторія Леонідівна (3-Б)
4. Хохлова Олена Григорівна (4-А)
5. Барбишева Ірина Кимівна (5-А)
6. Каршев Олександр Іванович (6-А) — голова батьківського комітету
7. Седлецька Єлизавета Валентинівна (7-А)
8. Новицька Ірина Анатоліївна (8-А)
9. Золотухіна Ірина Миколаївна (9-А)
10. Холодкова Анна Олександрівна (10-А)
11. Борисенко Сергій Петрович (11-Б)

План роботи батьківського комітету Харківської середньої спеціалізованої музичної школи- інтернату

 

1 Загальні батьківські збори. Вересень, 2012р. Яцюк Т.П.Каршев О.І.
2 Батьківські збори по класах. 1 раз на чверть Яцюк Т.П.Каршев О.І.
3 Загальні збори батьківських трійок. Січень, 2013р. Яцюк Т.П.Каршев О.І.
4 Організація чергування батьків в шкільному дворі. Вересень, жовтень, квітень, травень Яцюк Т.П.Каршев О.І.
5 Допомога по озелененню шкільного двору. Квітень, травень 2013р. Яцюк Т.П.Каршев О.І.
6 Допомога по озелененню шкільних куточків відпочинку. На протязі навчального року Класні керівникиКаршев О.І.
7 Допомога в організації і проведенні міжнародних  творчих проектів:- міжнародний музичний фестиваль “Музика-наш спільний дім”;- міжнародний музичний фестиваль “В гостях у Айвазовського”   Листопад, 2012р. Липень, 2012р. Алтухов В.М.Сенченкова Т.Ю.Каршев О.І.
8 Допомога  адміністрації в проведенні поточного ремонту:- фарбування фасаду будівлі школи;- ремонт шкільної роздягальні;- харчоблок інтернату;- котельна школи;- ремонт систем опалення класів 33, 59, 58, 60;-установка відеонагляду. На протязі навчального року Макарук Н.О.Каршев О.І.
9 Допомога в закупівлі тенісного столу для шкільного двору, концертного роялю “Ямаха”, контейнера для ТБО. Вересень, 2012р. Макарук Н.О.Каршев О.І.

 Що зроблено:

Придбані на протязі навчального року:

1. Система відеоспостереження — 1 шт. (18,000 грн.)

2. Рояль “Ямаха” – 1 шт. (166,427 грн.)

3. Контейнер для ТБО — 1 шт. (800,00 грн.)

4. Рояль “Bluthner” – 1 шт. (887,00 грн.)

Поточний ремонт:

1. Фарбування фасаду будівлі школи.

2. Шкільна роздягальні.

3. Харчоблок інтернату (частково).

4. Система опалення класів №№ 33,59,58,60.

5. Три кімнати інтернату.

6. Котельна школи.

7. Чотири класи школи.

2013-2014 навчальний рік

Батьківський комітет

1. Зімовська Людмила Леонідівна (1-А)
2. Сітнікова Оксана Олександрівна (1-Б)
3. Бакатанова Вероніка Борисівна (2-А)
4. Зубініна Наталія Олексіївна (2-Б)
5. Рябініна Наталія Петрівна (3-А)
6. Калатаєвська Тетяна В’ячеславівна (3-Б)
7. Абашнік Олександр Олексійович — (4-А) — голова батьківського комітету
8. Черткова Вікторія Леонідівна (4-Б)
9. Хохлова Олена Григорівна (5-А)
10. Філатова-Шлейко Анжеліка Борисівна (5-Б)
11. Барбишева Ірина Кимівна (6-А)
12. Киценко Блія Володимирівна (6-Б)
13. Каршев Олександр Іванович (7-А)
14. Осипова Вікторія Юріївна (7-Б)
15. Седлецька Єлизавета Валентинівна (8-А)
16. Смолякова Оксана Сергіївна (8-Б)
17. Новицька Ірина Анатоліївна (9-А)
18. Артемова Ольга Володимирівна (9-Б)
19. Прощенко Ганна Олександрівна (10-А)
20. Криворучко Світлана Олександрівна (1-0-Б)
21. Андрусенко Наталія Борисівна (11-Б)

План роботи батьківського комітету Харківської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату

1 Загальні батьківські збори. Вересень, 2013р. Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
2 Батьківські збори по класах. 1 раз на чверть Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
3 Загальні збори батьківських трійок. Січень, 2014р. Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
4 Організація чергування батьків в шкільному дворі. Вересень, жовтень, квітень, травень Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
5 Допомога по озелененню шкільного двору. Квітень, травень 2014р. Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
6 Допомога по озелененню шкільних куточків відпочинку. На протязі навчального року Класні керівникиАбашнік О.О.
7 Допомога в організації і проведенні міжнародних  творчих проектів:- міжнародний музичний фестиваль “Музика-наш спільний дім”    Листопад, 2013р.   Алтухов В.М.Сенченкова Т.Ю.Абашнік О.О.
8 Допомога  адміністрації в проведенні поточного ремонту:- ремонт класів №№ 17,48;- коридор ІІ поверху;- чотири кімнати інтернату;- котельна школи;- ремонт систем опалення класів 20, На протязі навчального року Макарук Н.О.Абашнік О.О.
9 Допомога в закупівлі  другого тенісного столу для шкільного двору. Червень, 2014р. Макарук Н.О.Абашнік О.О.

Що зроблено:

Придбані на протязі навчального року:
1. Стільці напівмякі — 6 шт. (1500,00 грн.)
2. Комп’ютериний стіл — 1шт. (900,00 грн.)
3. Вазони для квітів — 10 шт. (800,00 грн.)
4. Водонагрівач — 1 шт. (2100,00 грн.)
5. Дошка для класу — 1 шт. (1600,00 грн.)
6. Стільці учнівські — 30 шт. (3600,00 грн.)
7. Піаніно зі стільцем — 1 шт. (50369,00 грн.)
8. Скрипка — 1 шт. (1300,00 грн.)
9. Системний блок — 1 шт. (2500,00 грн.)
10. Валторна — 1 шт. (500 грн.)
11. Дошка магн.маркерна — 1 шт. (4000,00 грн.)
12. Проекційний екран — 1 шт. (1473,00 грн.)
13. Шкільні дошки — 2 шт. (9713, 00 грн.)
14. Стільці офісні — 2 шт. (580,00 грн.)
15. Комп’ютерний стіл — 1 шт. (2100,00 грн.)
16. Системний блок — 1 шт. (2200,00 грн.)
17. Монітор — 1 шт. – (591,00 грн.)
18. Сегменти для клумб — (1180,00 грн.)
19. Квіткові вазони — 1 шт. (258,00 грн.)

Поточний ремонт:
1. Коридор ІІ поверху
2. Ремонт класів №№ 17,23
3. Чотири кімнати інтернату
4. Котельна школи
5. Харчоблок інтернату (частково)

2014-2015 навчальний рік 

Батьківський комітет

1. Хаустова Олена Анатоліївна (1-А)
2. Котко Анжеліка Костянтинівна (1-Б)
3. Сорокіна Оксана Михайлівна (2-А)
4. Сітнікова Оксана Олександрівна (2-Б)
5. Бакатанова Вероніка Борисівна (3-А)
6. Мірошнік Наталія Олексіївна (3-Б)
7. Рябініна Наталія Петрівна (4-А)
8. Голікова Людмила Леонідівна (4-Б)
9. Кулікова Тетяна Андріївна (5-А)
10. Литвинова-Муллерман Світлана Василівна (5-Б)
11. Хохлова Олена Григорівна (6-А)
12. Шлейко Анжела Борисівна (6-Б)
13. Барбишева Ірина Кимівна (7-А)
14. Киценко Юлія Володимирівна (7-Б)
15. Каршев Олександр Іванович (8-А)
16. Нагачевська Ольга Анатоліївна (8-Б)
17. Шелестюкова Олена Василівна (9-А)
18. Гладун Надія Олексіївна (9-Б)
19. Новицька Ірина Анатоліївна (10-А)
20. Артемова Ольга Володимирівна (10-Б)
21. Золотухіна Ірина Миколаївна (11-А)
22. Стеріна Наталія Петрівна (11-Б
23. Абашнік Олександр Олексійович — голова батьківського комітету
24. Ляшко Віктор Анатолійович – інтернат

Піклувальна рада ХССМШІ
1. Миткевич Людмила
2. Северін Денис
3. Соколов Валерій
4. Янко Юрій Володимирович
5. Орищенко Олег Володимирович
6. Сметана Олексій Ігорович
7. Німенський Ігор Валентинович
8. Майстренко Василь Васильович
9. Лещенко Андрій Іванович
10. Васильєв Іван Васильович
11. Почебут Максим Валентинович
12. Кандалов Валерій Владиславович
13. Саган Олена Іванівна
14. Коробов Іван Вікторович
15. Хаустов Сергій Миколайович
16. Сітніков Михайло Олександрович

План роботи батьківського комітету Харківської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату

1 Загальні батьківські збори. Вересень, 2014р. Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
2 Батьківські збори по класах. 1 раз на чверть Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
3 Загальні збори батьківських трійок. Січень, 2015р. Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
4 Організація чергування батьків в шкільному дворі. Вересень, жовтень, квітень, травень Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
5 Допомога по озелененню шкільного двору. Квітень, травень 2015р. Яцюк Т.П.Абашнік О.О.
6 Допомога по озелененню шкільних куточків відпочинку. На протязі навчального року Класні керівникиАбашнік О.О.
7 Допомога в організації і проведенні міжнародних  творчих проектів:- міжнародний музичний фестиваль “Музика-наш спільний дім”;- міжнародний музичний фестиваль “В гостях у Гоголя”.    Листопад, 2014р. Липень, 2015р.   Алтухов В.М.Сенченкова Т.Ю.Абашнік О.О.
8 Допомога  адміністрації в проведенні поточного ремонту:- коридор ІІІ поверху;- класів 51,52,55,56;- три кімнати інтернату;- харчоблок;- котельна школи;- ремонт систем опалення класів На протязі навчального року Макарук Н.О.Абашнік О.О.
9 Допомога в закупівлі шкільних парт, дитячих лавок, стільців, магнітних дощок,    
10 Допомога в закупівлі  ІІІ тенісного столу для шкільного двору. Червень, 2015р. Макарук Н.О.Абашнік О.О.

Що зроблено:

Придбані на протязі навчального року:

1.     Модем — 1 шт. (300,00 грн.)

2.     Парти (1,185 грн.)

3.     Стільці “Кадет” (1420,00 грн.)

4.     Телевізор — 1 шт. (5599,00 грн.)

5.     Дитячі лавки (3796,00 грн.)

6.     Шафа — 1 шт. (3000,00 грн.)

7.     Стіл письмовий — 1 шт. (1000,00 грн.)