Домашні завдання на період карантину

Завдання для учнів 1-х класів

Математика: Поняття «кілограм», «літр», приклади з «Додаткових вправ» підручника.

Письмо: «Пропис» – с.31-34, списати текст з «Букваря» с. 102-103.

Читання: Прочитати українську народну казку, переказати її.

Англійська мова: 1А  Welcome I  – стор. 4-5, слухати диск.

Завдання для учнів 2-х класів

Математика: с.93-96, вивчити таблицю множення числа 4 №609,614, 621, 625.

Українська мова: с. 114-120, вивчити правила,впр.297, 306.

Літературне читання: с.102-109, виразне читання віршів, відповіді на запитання.

Англійська мова:  – Welcome I стор. 26-28  підручник, читати, слухати диск;

– вивчити слова ст. 72, 74, 76; Вправа 1, ст. 76.

Німецька мова: підручник: впр. 5 с 89, с. 91 написати в зошиті нові слова; впр. 2 с. 91. Прослухати впр. 2, 3 с 91 по                                     диску.

Завдання для учнів 3 класів

Математика: с.96-102, вибірково, згідно теми «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел», вивчити правила, повторити таблицю множення і ділення.

Українська мова: опрацювати §28-30, вивчити правила,впр.297., 293, 287.307.

Літературне читання: с.106-113, виразне читання віршів, відповіді на запитання; («Я люблю читати»)с.60-84.

Природознавство: опрацювати §28-30,(3-Бклас), §30-32, ,(3-Аклас),відповідати на запитання.

Англійська мова: 3А – Welcome – підручник стор. 74-75  читати, слухати диск;

– Unit 11,  Вправа 1, 4 ст. 74; Вивчити вірш стор. 75.

Німецька мова: підручник: впр. 3(в) вивчити табличку. Зробити впр. 2, 3 в робочому зошиті с. 51-52.

Завдання для учнів 4 класів

Математика: с.104-111 вибірково згідно теми «Ділення на одноцифрове число»

Українська мова: с.119-127 вивчити правило; знати особові займенники

Літературне читання: Вивчити вірші Т. Шевченка «Вітер віє, повіває», «Реве та стогне Дніпр широкий»

Природознавство: Проект «Цікавий світ материка , на який я хочу потрапити».

Англійська мова: 4А – Unit 2,  вправа 1 – вивчити слова; вправа 3 стор. 10, вправа 1 (WB).

– Welcome II – підручник стор. 24-25  читати, перекладати;

Німецька мова: вправа 3 с. 104 в робочому зошиті; вправа 6 с. 105 в тоненькому зошиті.

Завдання для учнів 5-х класів

Українська мова: §27. впр. 254, 258; §28 впр. 261, 262.

Українська література: стор. 161-169; відповідати на питання.

Математика: стор. 243 №1114, №1116, 1117.

Природознавство: §29, 30  – опрацювати.

Англійська мова: 5А: впр. 3 стор. 203; впр. 4 стор.204; впр.6 стор. 205.

                             5Б: підр. Access 1 стор.78-79 читати, перекласти; робочий зошит стор.46 впр. 1-3 (письмово).

Німецька мова: впр.4, стор.120 письмово; впр.6 стор. 120 письмово в робочий зошит.

Інформатика: ст. 103, вправи 1, 2 , якщо є можливість, результат виконання завдань зберігти на флешці або надіслати на ел. адресу: InnaBaurina@gmail.com (у назві листа вказати прізвище і клас учня).

Завдання для учнів 6-х класів

Українська мова: §40 впр 320; §41 впр 327.

Українська література: читати повість В.Нестайка “Подорож з Васюківки”.

Зарубіжна література: 1)дочитати оповідання Дж.Лондона “Жага до життя”; 2)Відповісти на питання с.151-152 ( усно); 3)Читати в повному обсязі твір В.Короленка “Сліпий музикант”.

Історія: § 30, 31 опрацювати.

Математика: §36, 37 №942, 953, 957.

Англійська мова: Access 1, с.46 (опис тварин), с.51, впр 5,6.

                              Карпюк – підручник с.102-103, впр 3,4, читати, письмово.

Німецька мова: с.96 виписати нові слова. В робочому зошиті впр. с.53-55.

Біологія: §30-32 опрацювати.

Географія: § 35-37 опрацювати.

Інфоматика: для тих хто працює у Word – пар. 4.1, 4.2 (cт. 111-122) – опрацювати, с. 122 “Працюємо за комп’ютером” – виконати; для тих кто працює у Libreoffice – пар. 4.1, 4.2 (cт. 202-214) –  опрацювати, с. 214 “Працюємо за комп’ютером” – виконати. Закінчити виконання творчого проета “З Україною в сердці” – за бажанням. Якщо є можливість, результат виконання завдань зберігти на флешці або   надіслати на ел. адресу: InnaBaurina@gmail.com (у назві листа вказати прізвище і клас учня).

Завдання для учнів 7-х класів

Українська мова: §24. Впр.198, §25. Впр.204, §26. Впр.214.

Українська література: стор.193-198 читати, стор. 203-211 читати. Вірш Л. Костенко напам’ять вивчити (на вибір).

Алгебра:  стор. 124 №695, стор.125 №700, №705.

                7Б 5 формул скороченого множення, проговорювати словами, № 559 – письмово.

Геометрія: 7А: §13, §14. №326, №330, №335, №340.

                        7Б: §11-13, §15 – повторити/вивчити правила; №308, №309 – розв’язати.

Зарубіжна література: 1)Готуємось до контрольної роботи з теми „ Духовне випробування людини ”за оповіданням Дж. Олдріджа„ Останній дюйм ” та вірша Р. Кіплінга „ Балада про Схід і Захід ” , „ Якщо ….”; 2) Читати (скорочено) або подивитися фільм за романом Чарльза Діккенса „ Пригоди Олівера Твіста”.

Історія України: §10-§13 готуємось до контрольної роботи.

Всесвітня історія: §13, §14 опрацювати.

Англійська мова: 7А: Впр.4, 5 стор 137.

                              7Б: текст „The Master” – Beethoven (монолог), підручник Access 2 стор.39 читати, перекладати.

Німецька мова:  Урок 32 виписати і вивчити нові слова стор.85, впр.3, 4 стор.86.

Інфоматика: Закінчити виконання творчого проета “З Україною в сердці” – за бажанням. Якщо є можливість, результат виконання завдань зберігти на флешці або   надіслати на ел. адресу: InnaBaurina@gmail.com (у назві листа вказати прізвище і клас учня).

Завдання для учнів 8-х класів

Українська мова: §23,(конспект), впр 208, 209. §24, впр 218.

Українська література: І.Карпенко-Карий Комедія “Сто тисяч” читати в повному обсязі. М.Коцюбицький Повість “Дорогою ціною” читати.

Русский язык: Повторить односоставные предложения (§22-24, 26, 27, 30, 31).

упр 248 (слов. Диктант).

Зарубіжна література: Дочитати повість “Капітанська дочка”.

Англійська мова. 8-А: Unit 8 (WB) Впр 5-9, с.25. Текст — с.26.

                                  8-Б: Підручник Access III, с.42, впр 1-2.

Німецька мова: Впр 6,7,8. С.70-71 ( вивчити слова).

Історія України: §22-23 опрацювати, вивчити конспект.

Всесвітня історія: §24 опрацювати, вивчити конспект.

Алгебра: Конспект§15. №674, 675, 676, 679, 683, 688.

Геометрія: Повторити три ознаки подібності трикутників в зошиті. Підготуватися до К/р с.101 (1-10).

Фізика: конспект§45. Підготуватися до заліку ( у вигляді к/р).

Географія: §24, 25 опрацювати.

Завдання для учнів 9-х класів

Українська мова: §20, впр 195, 197, 199.

Українська література: с. 213-222 (хрестоматія) прочитати.

с. 223-224 ( хрестоматія) виконати письмові тести.

Русский язык: Повторить §24-30. с.104 упр 225 — перевести текст с украинского на русский, определить виды сложноподчиненных предложений.

Зарубіжна література:Читати роман у віршах О.С.Пушкіна “ Євгеній Онєгін”. Ознайомитися з біографією Г.Гейне ( с.192-202).

Англійська мова. 9-А: Unit 18- текст с.54. впр. 5-7 с.55

                                 9-Б: Access III Підручник впр. 5 с.44 ( письмово).

Німецька мова: Lektion 6 c.112. Впр 2(а, в) с.112-113. Впр 3 с.113-114.

Історія України: §16-18 повторити ( підготуватися до самостійної).

Всесвітня історія: Вивчити конспект, підготуватися до самостійної.

Правознавство: § 13, 14; с.105 (Розв’язати письмово Задачу № 2).

Алгебра: Розв’язування задач складанням системи рівнянь №562, 564, 566, 570. Готуємося до ДПА!

Геометрія: Готуємось до к/р на теми: “ Вписане й описане коло правильного многокутника”. Виписати на аркуш — Формули радіусів вписаного й описаного кіл. Формули для кола і круга та їх частин (див с.75).

Фізика: Готуємося до заліку на тему “ Магнітне поле”; Читати конспект, або за підручником § 26-31.

Географія: Виконати практичну роботу № 9 на с.153.

Інформатика: Підготувати обзор браузерів. Закінчити виконання творчого проета “З Україною в сердці” – за бажанням. Якщо є можливість, результат виконання завдань зберігти на флешці або   надіслати на ел. адресу: InnaBaurina@gmail.com (у назві листа вказати прізвище і клас учня).

Завдання для учнів 10-х класів

Українська мова: §11 впр.166(ІІ), впр.167 (І, ІІ).

Українська література: підручник стор.156-164 прочитати, тези статті; хрестоматія стор.165-174,

прочитати.

Англійська мова: 10-А: unit 4 – монолог; текст стор.32. Впр.6 стор.32; впр. 7 стор.33.

10-Б: ЗНО-2016; тест 2 стор.293-298.

Математика: Розв’язати вправи: №497, 500, 503, 509, 511.

Фізика: конспект §38. Готуємось до тематичної атестації на тему „ Релятивістська механіка ”

(§36-§38).

Зарубіжна література: 1) Читати оповідання А.П. Чехова „ Скрипка Ротшильда ” та

Людина у футляри ”( позакласне читання).

2) Готуватися до контрольної роботи з теми „ Із літератури англійського

реалізму ХІХ ст.”.

Історія України: §26, §27 усно опрацювати.

Всесвітня історія: §19 вивчити конспект.

Географія: §26, §27.

Інформатика: Закінчити виконання творчого проета “З Україною в сердці”. Результат виконання завданя зберігти на флешці або   надіслати на ел. адресу: InnaBaurina@gmail.com (у назві листа вказати прізвище і клас учня).

Завдання для учнів 11-х класів

Українська мова та література: Опрацювати тести з мови та літератури ЗНО-2016 “ Збірник тестових завдань” під редакцією Новосьолової В.І, Шелехової Г.Ш., Ярмолюк А.В. література — Йолкіна Л.В.

Зарубіжна література: Дочитати роман А.Камю “Чума”.

Англійська мова. 11-А: ЗНО – с. 301-314.

11-Б: ЗНО — с.317-325.

Німецька мова: с.199-201 “ das Adverb”; впр 2 с.201; впр 4, 5 с.202, впр 7, 8 с. 203.

Історія України: Опрацювати конспект.

Всесвітня історія: Опрацювати конспект.

 Інформатика: Закінчити виконання творчого проета “З Україною в сердці” – за бажанням. Результат виконання завданя зберігти на флешці або   надіслати на ел. адресу: InnaBaurina@gmail.com (у назві листа вказати прізвище і клас учня).